Czesc *-* To ja szoppraczxd :) Pod spodem znajdziecie instrukcje jak shamanowac :3 Milego czytania *-*
W prawym, dolnym rogu mamy menu wyboru. Możemy stawiać drewniane kładki, skrzynki, trampoliny, piłki (odbijają myszy oraz wybuchają tworząc siłę nośną), kule kierunkowe (pchają wszystko po drodze), spirit (miejscowy wybuch, który podrzuca tylko myszy), strzałki (do komunikujemy się z resztą stada) i kowadła (ciężarki).
Aby postawić obiekt wybieramy go z menu (1 kliknięcie LPM), a następnie w miejscu docelowym przytrzymując LPM aż do skutku (czar budowania musi chwilę potrwać). Możemy również stworzyć każdy obiekt tak aby nie kolidował ze światem i myszami, ale łączył się z naszymi budowlami (taki niewidzialny support), tryb widzialny/niewidzialny zmieniamy spacją.
Najciekawszą możliwością budowania są kotwice i zawiasy. Możemy je dodać do każdego obiektu, dzięki temu można tworzyć złożone konstrukcje. Wyróżniamy 4 rodzaje kotwic:
czerwone (przycisk B) – to podstawa, możemy je ustawić tylko pośrodku bytu i tylko w deskach (boki będą się przechylały pod ciężarem). Można je natomiast przymocować w dowolnym miejscu na mapie (w powietrzu).
żółte (przycisk C) – te kotwice mogą być umieszczone po środku bytu albo na końcach (czubkach). Żółte kotwice możemy przyczepiać tylko do wcześniej postawionych bytów. Utrzymują elementy na sztywno tak jak je ustawiamy (mogą się lekko bujać pod wpływem ciężaru).
zielone (przycisk V) – luźne kotwice, przyczepiane tak jak żółte i też tylko do wcześniejszych budowli, mocowane na nich elementy luźno się obracają, opadają (działają jak zawiasy).
zielone, obrotowe (przycisk N) – obrotowe (w prawo) zawiasy, powodują samoistne obracanie się się obiektu, tworząc wirnik. Łącząc nimi elementy można ożywić przedmioty , stworzyć kowadłowego bożka (anvil god) lub węża (anvil snake). Jaki snake? Chodzi o to, że silnik gry nie jest idealny, gdy połączymy ze sobą wiele ruchomych elementów, gra wariuje i staje się nieprzewidywalna, wtedy jesteśmy zdani na łaskę bogów
Wszystkie przedmioty można obracać za pomocą kółka myszki, bądź przycisków ZX.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz